Gezocht: support medewerker met WordPress ervaring

Wie zijn wij?

Leerpodium ondersteunt onderwijsinstellingen met de digitalisering van hun onderwijsprocessen. Onze hoofdactiviteit is het ontwikkelen van leeromgevingen en portfolio’s. Onze klanten zitten door heel Nederland en zijn zowel VO scholen als hoger onderwijs. De scholen gebruiken deze diensten voor het ontwikkelen van een kunstdossier, plusdocument, sportfolio, LOB-dossier, maar ook als inlever portaal voor taken van diverse vakken.

Wie ben jij?

  • Je bent goed bekend met WordPress en je wilt je daar verder in ontwikkelen.
  • Je vindt het leuk om mee te werken aan onderwijsprojecten.
  • Je kunt zelfstandig werken en neemt initiatief

Wat ga je doen?

Als support medewerker los je tickets op en beantwoord je vragen van onze eindgebruikers. Deze gaan over het basisgebruik van WordPress: aanmaken van posts, categoriseren, menu’s , thema instellingen etc. De tickets komen binnen in een centraal online ticketsysteem. Je overlegt met ons over tickets waar je niet uitkomt en werkt onze FAQs en/of kennisbank bij voor veelgestelde vragen.

Wat bieden wij?

  • We ondersteunen je bij het oplossen van tickets
  • We bieden veel ruimte om jezelf verder te ontwikkelen: verzorgen van trainingen / ontwikkelen van code / de afdeling support door ontwikkelen en anderen aansturen
  • Een marktconforme vergoeding als ZZPer